26.02.2018

AGH nagrodzona w konkursie na najlepsze kampanie rekrutacyjne


nagrodzona reklama

Skierowana do kandydatów na studia reklama prasowa, którą przygotował Dział Informacji i Promocji AGH, znalazła się wśród nagrodzonych projektów w konkursie Genius Universitatis na najlepsze kreatywne kampanie rekrutacyjne uczelni. Nagrodzona reklama promuje hasło „Zdobywaj wiedzę, tak jak lubisz”.

Do konkursu zgłosiło się 46 szkół wyższych, a zakwalifikowało się 126 prac spełniających warunki regulaminu. Uczelnie mogły zgłaszać prace w następujących kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video on-line, content marketing, serwis rekrutacyjny. Projekt AGH zajął drugie miejsce w kategorii reklama prasowa.

Kapituła konkursu w składzie: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska wyłoniła po trzech laureatów w poszczególnych kategoriach. Na ostateczną ocenę wpływ miały: nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartość artystyczna oraz umiejętny dobór narzędzi.

Uroczystość wręczenia dyplomów odbyła się 23 lutego br. w Warszawie podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018.

Genius Universitatis został zorganizowany po raz siódmy przez Wydawnictwo Perspektywy. Konkurs ma celu propagowanie nowoczesnych i nowatorskich praktyk, narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, wspieranie rekrutacji na studia oraz promocję biorących w nim udział szkół wyższych.