Informujemy o rozpoczęciu rekrutacji na kolejny cykl szkoleń z zakresu zarządzania, finansów i prawa, realizowany w ramach Projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie” – POWER 3.5.
Szkolenia dedykowane są dla pracowników AGH. W roku akademickim 2019/2020 zaplanowano szkolenia dla trzech grup docelowych:
Grupa I – osoby wchodzące w skład kolegium dziekańskiego (tj. poszerzonego kolegium rektorskiego), prodziekani wydziałów (obecni oraz przygotowujący się do pełnienia tej funkcji w najbliższej przyszłości), kierownicy katedr (obecni oraz przygotowujący się do pełnienia tej funkcji w najbliższej przyszłości) i kierownicy projektów (obecni oraz przygotowujący się do pełnienia tej funkcji w najbliższej przyszłości);
Grupa II – dyrektorzy administracyjni wydziałów, osoby pełniące funkcję kierownika administracji Jednostek Pozawydziałowych, osoby pełniące funkcje kierownicze w administracji centralnej (w tym: kierownik działu, kierownik sekcji, zastępca kierownika działu);
Grupa III – Pracownicy administracyjni
Harmonogram rekrutacji:
Szczegółowe informacje zawarto w komunikacie kanclerza nr 47/2019.