Miło nam poinformować, że Akademia Górniczo-Hutnicza została nagrodzona w ogólnopolskim konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni – „Genius Universitatis 2015”. Jury przyznało dwie nagrody dla działań realizowanych przez Dział Informacji i Promocji AGH.
W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez wydawnictwo „Perspektywy”, oceniono 119 prac nadesłanych przez 42 uczelnie. Rywalizacja toczyła się w pięciu kategoriach tematycznych (reklama prasowa, instrument promocji międzynarodowej, gadżet promocyjny, fanpage uczelni, rekrutacyjny serwis internetowy). Przyznano też nagrodę specjalną za kreatywne hasła rekrutacyjne.
Jury składające się ze specjalistów w dziedzinie marketingu i nowych mediów zwracało uwagę przede wszystkim na nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją szkoły wyższej, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji oraz estetykę i jakość wykonania materiałów promocyjnych. W komisji znaleźli się: Katarzyna Dragović, prof. Jan Garlicki, Natalia Hatalska, Jacek Szlak, Przemysław Siwiński oraz Paweł Tkaczyk.
Wyniki konkursu zostały ogłoszone 27 lutego br. podczas inauguracji XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2015. Nagrody dla Akademii Górniczo-Hutniczej odebrała mgr inż. Barbara Jezierska, kierownik Działu Informacji i Promocji AGH.
Nagrody dla Akademii Górniczo-Hutniczej:
Warto podkreślić, że AGH drugi rok z rzędu została wyróżniona w konkursie „Genius Universitatis”. W 2014 roku najlepszy w swojej kategorii okazał się fanpage AGH.
Zwycięskie prace można zobaczyć na stronie: www.perspektywy.pl/genius.