Przejdź do treści Przejdź do stopki
Aktualności

Aktualności

„Rozpowszechnianie informacji prasowych oraz materiałów promocyjnych w internecie – aspekty prawne i praktyczne” - szkolenie

W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, Centrum Transferu Technologii zaprasza wszystkich zainteresowanych na bezpłatne szkolenie „Rozpowszechnianie informacji prasowych oraz materiałów promocyjnych w internecie – aspekty prawne i praktyczne”, które odbędzie się w dniach 20 i 21 listopada 2013 r. w Sali Biblioteki Głównej na parterze.

Szkolenie poprowadzą: Roman Bieda – radca prawny praz Artur Maciorowski – niezależny konsultant, publicysta w zakresie e-marketingu.

Zgłoszenia prosimy przesyłać elektronicznie do 18.11.2013 r. na adres: agnieszka.wojcik(at)agh.edu.pl

 

W programie:

20.11.2013 – BLOK PRAWNY


1.    Zasady rozpowszechniania informacji handlowych:
a.    Co to jest informacja handlowa
b.    Kiedy można przesyłać informację handlową
c.    Zmiany przepisów  przesyłania informacji handlowych
d.    Odpowiedzialność  za przesyłanie informacji handlowych

2.    Zasady prowadzenia firmowych stron www oraz rozpowszechnianie newsletterów:
a.    Świadczenie usług drogą elektroniczną
b.    Obowiązki informacyjne
c.    Regulamin strony www
d.    Prowadzenie strony www – obowiązki spółek
e.    Wykorzystywanie plików Cookiem
f.    Prowadzenie kont w serwisach społecznościowych i blogach – zasady

3.    Rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych – aspekty prawne:
a.    Jakie informacje umieszczać w materiałach informacyjnych
b.    Wykorzystywanie wizerunku, nazwiska, znaków towarowych
c.    Działania promocyjne a nieuczciwa konkurencja:
-    Rozpowszechnianie nieprawdziwych lub błędnych informacji
-    Kryptoreklama
-    Orzecznictwo i praktyka
d.    Niedozwolone praktyki rynkowe:
-    Wprowadzanie w błąd konsumentów
-    Orzecznictwo i praktyka

20.11.2013 – BLOK ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH


1.    Internet jako kanał komunikacji:
a.    Co widzą internauci? (Real Word/online/eyetracking)
b.    Tworzenie treści w sieci – zasady:
-    Efektywna komunikacja – wytyczne
-    Look/feel/voice – zasady
-    Internetowe wytyczne (style Guidem) i wiarygodność serwisu
-    Redagowanie treści - style
c.    Jak pisać by być znalezionym w sieci?
-    Potrzeby SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach)
-    Redagowanie komunikatów prasowych

2.    Redagowanie treści do serwisów internetowych:
a.    Zasady nawigacji
b.    AI – celowa organizacja treści (linearność, temat, odbiorca)
c.    Formatowanie tekstów (tytuły i nagłówki, body text, śródtytuły, listy, wypunktowania i tabele, pliki do pobrania, elementy graficzne, treści kontekstowe, elementy call-to-action, FAQ, etc.)
d.    Nowe formy komunikacji: audio (podcasty) i video (streaking i film)
e.    Testowanie skuteczności treści (narzędzia google)
f.    Przykłady dobrych praktyk (serwisy korporacyjne, promocyjno-eventowe, blogi, fora społecznościowe, kanały mobilne)
g.    Redagowanie treści w praktyce - ćwiczenia

3.    Tekst w reklamie:
a.    Boxy i linki sponsorowane – marketing w wyszukiwarkach
-    Sposoby tworzenia tekstów reklamowych w Adwords
-    Dobieranie słów kluczowych do działań reklamowych
b.    Kreacje typu display (bannnery, billboardy, rectangle, etc.)
-    Klikalne bannery – TOP10
-    Jak podnosić CTR w kreacjach displayowych?
c.    Newsletter, e-mail marketing – redagowanie treści
-    Temat i nadawca
-    Budowanie e-maili reklamowych na przykładach
-    Skuteczne redagowanie treści newslettera
d.    Komunikacja w mediach społecznościowych – jak kreować najbardziej angażujące posty

4.    Projektowanie e-maila reklamowego/ TOP10 postów na Facebooku

 

Stopka