To spin-off or not to spin-off? – ten dylemat zainicjuje dyskusję nad uwarunkowaniami towarzyszącymi kreowaniu spin-offów akademickich. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na potrzebę/możliwość uwzględniania tej ścieżki komercjalizacji na etapie projektowania badań, dojrzewania idei przedsiębiorczości, jak również tworzenia spółki i rozwijania jej na wczesnych etapach. Dotychczasowe doświadczenia naukowców, którzy zbudowali spółki spin-off, mogą stanowić inspirację dla środowiska akademickiego, w tym w szczególności doktorantów i młodych naukowców, do rozważenia takiej formy komercjalizacji wyników badań.
Dzień Otwarty Przedsiębiorczości Akademickiej AGH służy promocji przedsiębiorczości i innowacji w AGH. Tym razem będzie również okazją do promocji spółek spin-off AGH, rozmowy o wyzwaniach, szansach i zagrożeniach, które towarzyszyły procesowi ich powoływania i rozwoju. Istotne będzie także poznanie opinii ekspertów oraz networking w swobodnej, przedsiębiorczej atmosferze.
Ilość miejsc jest ograniczona. Obowiązujerejestracja.