Social Media & Content Marketing

Charakterystyka studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych - content designerów i producentów contentu, specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia te pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego z dużym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy.

Absolwenci sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych, tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej oraz wiedzą, jak efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w obszarze mediów cyfrowych.

Wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów, prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem, a szczególnie social media oraz content marketingiem. Są to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresie komunikacji marketingowej.

Każdy uczestnik studiów będzie miał okazję w ciągu całego roku opracować pod okiem specjalistów strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbędzie się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium topowych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione - narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.


Program studiów:

 

1. Komunikacja w mediach społecznościowych - Maciek Myśliwiec

2. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych - Adrian Gamoń

3. Analiza i badanie grupy docelowej - Maciek Myśliwiec

4. Tworzenie person i mapy podróży klienta - Bartosz Matusiak

5. Monitoring internetu i social listening - Jagoda Prętnicka-Markiewicz

6. Facebook marketing - od strategii po efekty - Anna Robotycka

7. Instagram, YouTube, - Martyna Tarnawska

8. Twitter, Twitter, Tinder, Spotify i Real Time Marketing - Dagmara Pakulska

9. Personal branding, social selling i marketing na LinkedIn - Adrian Gamoń

10. Blogosfera i liderzy opinii - Maciek Budzich

11. Współpraca z influencerami - dobre praktyki - Patrycja Grójecka-Butora

12. Reklama na Facebooku i Instagramie - Szymon Lisowski

13. Współczesna reklama online - Jakub Oleksy

14. Tworzenie komunikatów graficznych - Patrycja Picha

15. Big ideas i copywriting - Leszek Łuczyn

16. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce - Agnieszka Kostelecka

17. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki - Grzegorz Kosson

18. Konstruktywna obsługa klienta - Ewa Nieć i Marta Kułaga

19. PR w social media i content marketingu - Anna Miotk

20. Content marketing - strategia i działania taktyczne - Artur Maciorowski

21. Content marketing - twórcze pisanie tekstów - Jacek Szlak

22. Content marketing - podstawy analityki i SEO - Szymon Słowik

23. Content Manager 3.0 - Małgorzata Wojtasik

24. Współczesne trendy w social media i content marketingu - Martyna Tarnawska

25. Efektywny social media i content marketing: pomiar i optymalizacja działań - Agnieszka Rutkowska

26. Zarzadzanie kryzysem w mediach społecznościowych - Monika Czaplicka

27. Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) - Krzysztof Winnik

28. Messenger marketing i boty - Mateusz Czech

29. Video marketing i relacje LIVE - Magdalena Daniłoś

30. Tworzenie materiałów audiowizualnych - Jarek Tokarski

31. Projekt marketingowy - omówienie kluczowych kwestii i opieka merytoryczna - Adrian Gamoń

32. Prezentacja i ewaluacja projektów - Katarzyna Młynarczyk, Paweł Loedl i Adrian Gamoń

33. Wprowadzenie do studiowania i ćwiczenia integracyjne - Adrian Gamoń

 

*Kadra i program VII edycji może ulec niewielkim zmianom.

 

 

Sylwetka absolwenta:

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.
  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.
  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.
  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.

Absolwent niezależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, video bloga, profile w mediach społecznościowych, obsługiwać sklep internetowy, pracować w agencji kreatywnej, dziale e-marketingu, czy prowadzić firmę - zdobędzie solidną bazę do tego, aby rozumieć marketing internetowy, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe, przy użyciu mediów cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

 

Czas trwania:

od X 2018 r. do VI 2019 r.


Termin zgłoszeń:
do 31 VIII 2018 r. lub wyczerpania limitu miejsc - REKRUTACJA ZAKOŃCZONA


Wymagane dokumenty:

  • podanie,
  • ankieta zgłoszeniowa,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów (można dostarczyć później)

 

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

 

Tryb zgłoszeń:

kolejność zgłoszeń i wpłat na konto

 

Liczba miejsc:

30


Miejsce zgłoszeń:

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Katarzyna Chromik-Myśliwiec

Wydział Humanistyczny AGH,

ul. Gramatyka 8a, 30-071 Kraków

(z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing", pok. 124).

W wersji elektronicznej do Katarzyny Chromik-Myśliwiec na adres: chromik@agh.edu.pl

 

Osoba przyjmujące zgłoszenia:

mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec

tel.: 12 617 42 51

chromik@agh.edu.pl

Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

 


Opłaty:

4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2 250 zł)

 

 

Dodatkowe informacje:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godz. dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut).

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów w czasie trwania studiów, obecność na zajęciach oraz opracowanie projektu komunikacji marki w mediach cyfrowych. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Więcej informacji na temat studiów:

https://www.facebook.com/studiasocialmedia/

www.studiasocialmedia.edu.pl