Social Media & Content Marketing

Charakterystyka studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych - content designerów i producentów contentu, specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia te pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego z dużym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy.

Absolwenci sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych, tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej oraz wiedzą, jak efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w obszarze mediów cyfrowych.

Wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów, prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem, a szczególnie social media oraz content marketingiem. Są to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresie komunikacji marketingowej.

Każdy uczestnik studiów będzie miał okazję w ciągu całego roku opracować pod okiem specjalistów strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbędzie się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium topowych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione - narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.


Program studiów:

  • Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie - Adrian Gamoń
  • Komunikacja w mediach społecznościowych - Maciek Myśliwiec
  • Monitoring, analiza i badanie grupy docelowej - Maciek Myśliwiec
  • Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych - Adrian Gamoń
  • Facebook Marketing - Rafał Sowiński
  • Personal Branding, Social Selling i marketing na LinkedIn - Adrian Gamoń
  • Instagram marketing - Martyna Tarnawska
  • Twitter, Snapchat, TikTok i Real Time Marketing - Dagmara Pakulska
  • Messenger marketing i chatboty - Matusz Czech
  • Blogosfera i liderzy opinii - Maciek Budzich
  • Współpraca z influencerami – 10 kroków kampanii z twórcami internetowymi - Patrycja Górecka-Butora
  • Tworzenie komunikatów graficznych - Patrycja Picha
  • Big Ideas i copywriting - Leszek Łuczyn
  • Projektowanie komunikacji na podstawie modelu biznesowego i mapy podróży klienta z wykorzystaniem metodologii Design Thinking – Katarzyna Wojciechowska
  • Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki - Grzegorz Kosson
  • Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie - Szymon Lisowski
  • Współczesna reklama online a social media - Jakub Oleksy
  • Google Ads & Analytics - Krzysztof Marzec
  • Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych - Rafał Sowiński
  • Content marketing - strategia i działania taktyczne - Artur Maciorowski
  • Content marketing - analityka i SEO - Krzysztof Marzec
  • Content manager w dobie nowych technologii - Małgorzata Wojtasik
  • Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) - Agnieszka Kostelecka
  • Trendy w social media i content marketingu - Martyna Tarnawska
  • Koszty i zyski w reklamie - Agnieszka Rutkowska
  • Realizacja celów strategicznych w kampaniach w mediach cyfrowych - Marcin Pluskota
  • Budowa komunikacji SM w oparciu o dane - Marcin Pluskota
  • Prezentacja i ewaluacja projektów - Adrian Gamoń
  • Prezentacja i ewaluacja projektów - Albert Streclik
  • Prezentacja i ewaluacja projektów - Anna Żurek
  • Seminarium projektowe - Adrian Gamoń
  • Video marketing, YouTube i relacje LIVE - Magdalena Daniłoś
  • Tworzenie komunikatów video - Jarek Tokarski

*  Kadra dla X edycji – może ulec niewielkim zmianom.

 

Sylwetka absolwenta:

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.
  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.
  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.
  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.

Absolwent niezależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, video bloga, profile w mediach społecznościowych, obsługiwać sklep internetowy, pracować w agencji kreatywnej, dziale e-marketingu, czy prowadzić firmę - zdobędzie solidną bazę do tego, aby rozumieć marketing internetowy, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe, przy użyciu mediów cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

 

Czas trwania:

od X 2020 r. do IX 2021 r.


Termin zgłoszeń:
od 8 VI 2020 r. do  20 IX 2020 lub do wyczerpania limitu miejsc


Wymagane dokumenty:

  • formularz zgłoszeniowy;
  • poświadczona przez Uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;
  • poświadczenie wniesienia opłaty za studia podyplomowe za pierwszy semestr studiów, nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.

 

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

Uwaga: pierwszeństwo w zapisie na daną edycję studiów mają osoby, które nie dostały się na kierunek podczas poprzedniej rekrutacji z powodu wyczerpania limitu miejsc pomimo dostarczenia kompletu dokumentów (decyduje kolejność napływania zgłoszeń).

 

Tryb zgłoszeń:

kolejność zgłoszeń i wpłat na konto

 

Liczba miejsc:

30


Miejsce zgłoszeń:

  • W wersji elektronicznej do Pauliny Walotek na adres: pwalotek@agh.edu.pl
  • Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Paulina Walotek

Wydział Humanistyczny AGH,

ul. Gramatyka 8a, 30-071 Kraków

(z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing", pok. 25).

 

Osoba przyjmujące zgłoszenia:

Paulina Walotek

tel.: 12 617 42 51

pwalotek@agh.edu.pl

Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

 

Partnerzy i patronaty:

Brief.pl, INTERIA.PL, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress

Współpraca merytoryczna:

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com)

Studia rekomendowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

 

Opłaty:

4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2 250 zł)

 

Dodatkowe informacje:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godz. dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut).

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów w czasie trwania studiów, obecność na zajęciach oraz opracowanie projektu komunikacji marki w mediach cyfrowych. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Więcej informacji na temat studiów:

https://www.facebook.com/studiasocialmedia/

www.studiasocialmedia.edu.pl

 

Wszelkie aktualności odnośnie studiów znaleźć można na Facebooku oraz na stronie Wydziału Humanistycznego AGH