Od 28 lutego br. AGH powraca do stacjonarnego trybu funkcjonowania. Szczegółowe wytyczne znajdują się w nowym zarządzeniu Rektora (nr 14/2022), które obowiązuje do 30 czerwca br.
Pełna treść zarządzenia Rektora AGH nr 14/2022 z dnia 22 lutego 2022 r.
AGH realizuje wszystkie swoje zadania stacjonarnie, z możliwością wykorzystania narzędzi do komunikacji elektronicznej.
Uczelnia w swojej działalności stosuje ograniczenia wynikające z konieczności ochrony przed zakażeniem wirusem Sars-Cov-2, w tym wprowadzone przepisami obowiązującego prawa.
Wszystkie wydarzenia związane z procesem kształcenia na studiach wyższych (stacjonarnych i niestacjonarnych), podyplomowych oraz w ramach innych form kształcenia odbywają się stacjonarnie na terenie uczelni.
Zadania z obszaru kształcenia doktorantów realizowane są na terenie uczelni. Zasady wykonywania przez doktorantów badań naukowych na terenie uczelni określają kierownicy jednostek prowadzących badania naukowe.
W uczelni obowiązuje dwuetapowy obieg poczty wewnętrznej
Portiernia budynku C-1 jest jedynym miejscem do składania dokumentów dla wszystkich jednostek administracji centralnej.
W uczelni obowiązuje zasada ograniczania do minimum kontaktów bezpośrednich na rzecz relacji zdalnych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności:
Wszystkich członków wspólnoty uczelni obowiązuje zakaz pojawiania się na terenie AGH z objawami chorobowymi, bez względu na ich przyczyny.
Pracownicy, studenci i doktoranci oraz interesanci, goście i inne osoby, w trakcie przebywania w budynkach Uczelni są zobowiązani do:
W okresie objętym Zarządzeniem jednostki zobowiązane są do normalnego funkcjonowania i realizacji wszystkich zadań. W szczególności winny zostać zapewnione:
możliwość załatwiania spraw przez interesantów poprzez bezpośredni kontakt osobisty, jako podstawową formę działania,
Aby zapewnić realizację zadań jednostki winny funkcjonować w normalnych godzinach pracy tj. 7.30–15.30 w dni robocze.
Wszystkim członkom wspólnoty uczelni zaleca się śledzenie strony internetowej AGH oraz poczty elektronicznej, za pomocą których przekazywane będą wszelkie informacje, a w szczególności dotyczące zmian lub modyfikacji regulacji ujętych w obowiązującym zarządzeniu.
Pracownicy, studenci i doktoranci zobowiązani są do niezwłocznego powiadomienia uczelni:
Traci ważność zarządzenie nr 56/2021 Rektora AGH z dnia 24 września 2021 r., obowiązujące od 1 października 2021 r.