25.03.2021

Komunikat Kanclerza dotyczący ograniczeń w funkcjonowaniu jednostek administracji centralnej w dniach 29.03–2.04


Szanowni Państwo!

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, w oparciu o wydane Zarządzenie Rektora AGH nr 15/2021 oraz dyspozycje operacyjne Kolegium Rektorskiego uprzejmie informuję, że w związku z realizacją zaleceń maksymalizacji pracy zdalnej oraz unikania bezpośrednich kontaktów, w dniach 29 marca do 2 kwietnia br. (Wielki Tydzień) jednostki administracji centralnej będą funkcjonowały wyłącznie w zakresie dyżurów.

W związku z tym proszę o uwzględnienie w tym okresie wystąpienia braku możliwości bezpośredniego przekazywania dokumentów lub odbywania spotkań bezpośrednich.

Uprzejmie przypominam, że na portierni C-1 funkcjonuje centralny punkt przekazywania poczty do jednostek administracji centralnej.

We wszystkich sprawach nagłych funkcjonuje łączność telefoniczna poprzez przekierowanie numerów na telefony komórkowe oraz łączność za pomocą poczty elektronicznej.

Wyrażam nadzieję, że przy wzajemnym zrozumieniu i wsparciu uda się przejść przez okres nasilenia zachorowań na COVID-19.

 

Kanclerz AGH
mgr inż. Henryk Zioło