Ograniczenia działalności
- Zakaz organizacji na terenie uczelni konferencji i sympozjów z udziałem osób spoza wspólnoty AGH
- Wyjazdy służbowe poza granice Polski – za zgodą Prorektora ds. Współpracy AGH
- Wyjazdy służbowe na terenie Polski – za zgodą kierownika jednostki organizacyjnej
- Wymiana służbowa pracowników, doktorantów i studentów – za zgodą Prorektora ds. Współpracy AGH
- Niektóre formy zajęć dydaktycznych mogą być prowadzone na terenie uczelni, pozostałe zdalnie.
Specjalne rozwiązania organizacyjne
- ograniczony dostęp do budynków dla osób spoza wspólnoty uczelni; zamknięte niektóre wejścia czy przejścia,
- wyłączenie z funkcjonowania szatni w budynkach,
- ewidencja kontaktów w uczelni – listy obecności, ewidencja interesantów,
- wymóg i zalecenie kontaktów zdalnych w całej uczelni,
- dwustopniowy obieg poczty wewnętrznej, bez wzajemnych kontaktów jednostek.
Nadzwyczajne rozwiązania w funkcjonowaniu jednostek
Praca administracji
Funkcjonowanie w normalnych godzinach pracy tj. 7.30–15.30, z czego w godzinach 7.30–8.30 oraz 14.30–15.30 co najmniej na zasadzie dyżurów oraz pełne funkcjonowanie w godzinach 8.30–14.30 w dni robocze.
1. Dodatkowe możliwości ograniczenia liczebności osób w pomieszczeniach:
- praca na II zmianie, obejmującej godziny od 14.30–19.30,
- dyżury w soboty z zapewnieniem innego dnia wolnego w tygodniu.
2. W wyjątkowych przypadkach dopuszczalna praca zdalna obwarowana:
- decyzją kierownika na piśmie z przesłaniem wraz z listą obecności do Centrum Spraw Pracowniczych (CSP),
- sprawozdaniem pracownika z wykonywanych zadań, przesyłanym do CSP.
3. Obowiązek rozliczania przez pracowników świadczenia pracy w ramach obowiązującego ich czasu pracy.
4. Wyłączenie z ww. godzin pracy i z możliwości pracy zdalnej pracowników wyznaczonych do obsługi zajęć dydaktycznych, zabezpieczenia aparatury, infrastruktury technicznej, usług informatycznych, zatrudnionych przy pilnowaniu, utrzymaniu czystości oraz prowadzących akcję ratunkową.