Aktualizacja abonamentów wjazdowych na teren uczelni rozpoczyna się 22 września br.
Wszystkie czynności związane z aktualizacją oraz uzyskiwaniem nowych abonamentów (oprócz odbioru) realizowane będą wyłącznie w sposób zdalny.
Wniesienia opłaty abonamentowej jest możliwe wyłącznie w formie przelewu na konto:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
Bank Pekao SA, nr rachunku bankowego: 74 1240 2294 1111 0010 6657 2508
W tytule przelewu należy podać koniecznie:
Powyższa procedura dotyczy osób aktualizujących abonament bez dokonywania żadnych zmian danych. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian, oprócz dokonania wpłaty, należy dodatkowo wypełnić załącznik nr 4 Regulaminu, „Formularz zmian danych w systemie kontroli wjazdu na teren AGH” i jego skan przesłać na adres e-mail: straz(at)agh.edu.pl.
Odstępuje się czasowo od obowiązku osobistego potwierdzenia danych, przez Użytkownika dokonującego zmiany drogą elektroniczną. W wyjątkowych sytuacjach weryfikacja może być dokonana przez pracownika Straży AGH w momencie wjazdu bądź wyjazdu z Uczelni lub w miejscu pracy Użytkownika, po uprzednim umówieniu terminu.
Uzyskanie nowego abonamentu wymaga wypełnienia i przesłania na adres e-mail: straz(at)agh.edu.pl, załącznika nr 3 do Regulaminu, „Formularza zgłoszeniowego do systemu kontroli wjazdu na teren AGH” oraz wniesienia opłaty abonamentowej. Zastrzega się możliwość weryfikacji zgłoszonych danych oraz zasadności wjazdu na teren Uczelni w macierzystej jednostce Wnioskodawcy oraz w Centrum Spraw Pracowniczych.
Odbiór karty wjazdowej możliwy będzie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w Biurze Straży AGH.
Wszelkie problemy oraz sugestie należy zgłaszać do Straży AGH (tel. 39-99, e-mail: straz(at)agh.edu.pl) lub bezpośrednio do Sekretariatu Dyrektora ds. Organizacyjnych (tel. 20-09, e-mail: sdo(at)agh.edu.pl).
Prawo wjazdu nie jest jednoznaczne z zapewnieniem miejsca do parkowania na terenie AGH.