Przejdź do treści Przejdź do stopki
Aktualności

Aktualności

Jedna z odsłon reklamy prasowej

Jedna z odsłon reklamy prasowej

Kampania promocyjna AGH wśród najlepszych w Polsce

Miło nam poinformować, że Akademia Górniczo-Hutnicza została nagrodzona w ogólnopolskim konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni – „Genius Universitatis 2015”. Jury przyznało dwie nagrody dla działań realizowanych przez Dział Informacji i Promocji AGH.

 

W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez wydawnictwo „Perspektywy”, oceniono 119 prac nadesłanych przez 42 uczelnie. Rywalizacja toczyła się w pięciu kategoriach tematycznych (reklama prasowa, instrument promocji międzynarodowej, gadżet promocyjny, fanpage uczelni, rekrutacyjny serwis internetowy). Przyznano też nagrodę specjalną za kreatywne hasła rekrutacyjne.

 

Jury składające się ze specjalistów w dziedzinie marketingu i nowych mediów zwracało uwagę przede wszystkim na nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją szkoły wyższej, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji oraz estetykę i jakość wykonania materiałów promocyjnych. W komisji znaleźli się: Katarzyna Dragović, prof. Jan Garlicki, Natalia Hatalska, Jacek Szlak, Przemysław Siwiński oraz Paweł Tkaczyk.

 

Wyniki konkursu zostały ogłoszone 27 lutego br. podczas inauguracji XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2015. Nagrody dla Akademii Górniczo-Hutniczej odebrała mgr inż. Barbara Jezierska, kierownik Działu Informacji i Promocji AGH.

 

Nagrody dla Akademii Górniczo-Hutniczej:

  • II miejsce – w kategorii: reklama prasowa wspierająca rekrutację
    Reklama prasowa jest jednym z elementów projektu wizerunkowego „WIEDZA – PASJA – WIĘŹ”, w którym przedstawiani są Ambasadorzy marki AGH: studenci, pracownicy naukowi oraz absolwenci AGH. Kluczową rolę pełnią w niej przewrotne hasła, które w symboliczny sposób charakteryzują każdą osobę, podkreślają jej związek z Akademią, a jednocześnie zapadają w pamięć, stanowiąc zaproszenie do zapoznania się z sylwetkami Ambasadorów. W ramach projektu organizowane są spotkania dla kandydatów w AGH, a także prowadzona jest strona internetowa: www.conaslaczy.agh.edu.pl
  • II miejsce – w kategorii: gadżet promocyjny wspierający rekrutację   
    Trzy oryginalne pufy zostały stworzone przede wszystkim z myślą o szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych wśród kandydatów na studia. Hasło „Wejdź do gry” jest zaproszeniem do podjęcia studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej – a także wiąże się z GRĄ AGH prezentującą ofertę dydaktyczną AGH, która została przygotowana dla kandydatów. Pufy AGH wykorzystywane są jako gadżet promujący AGH podczas Dnia Otwartego AGH, koncertów oraz rożnych imprez, odbywających się podczas całego roku akademickiego na AGH.

 

Warto podkreślić, że AGH drugi rok z rzędu została wyróżniona w konkursie „Genius Universitatis”. W 2014 roku najlepszy w swojej kategorii okazał się fanpage AGH.

 

Zwycięskie prace można zobaczyć na stronie: www.perspektywy.pl/genius.

Stopka