Przejdź do treści Przejdź do stopki
Aktualności

Aktualności

Marka AGH doceniona w rankingu „Premium Brand”

Akademia Górniczo-Hutnicza zajęła drugie miejsce w zestawieniu „Premium Brand” – projekcie badawczym, którego wyniki wskazują, jakie marki cieszą się najlepszą reputacją wśród Polaków.

 

W rankingu oceniono reputację szkół wyższych w pięciu kategoriach: prestiż (czy można polegać na uczelni), referencje (czy można polecić ją znajomym), atmosfera związana z uczelnią (czy media piszą o niej dobrze), CSR (czy szkoła wyższa bierze pod uwagę dobro otoczenia) oraz perspektywy zawodowe (czy kojarzy się z szansą na dobrą pracę).

 

Zwycięzcą zestawienia został Uniwersytet Jagielloński. Pozycję wicelidera zajęły ex aequo Akademia Górniczo-Hutnicza, Politechnika Warszawska oraz Szkoła Główna Handlowa.

 

Stopka