Osoba do kontaktu
mgr Paulina Walotek
tel. 12 617 43 57
pwalotek@agh.edu.pl
Kierownik studiów
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61
zuchowska@agh.edu.pl
Celem studiów podyplomowych z marketingu internetowego Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:
Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing), ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing oraz strategię komunikacji.
Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwentki i absolwenci kierunku:
Jako uczestnik lub uczestniczka kierunku Social Media & Content Marketing:
Nic tak dobrze nie sprawdza i utrwala wiedzy jak praktyka. Właśnie dlatego naszych studiów podyplomowych nie wieńczy egzamin w formie testu, tylko prezentacja przygotowanych przez studentki i studentów strategii komunikacji. Dzięki temu:
W programie XVIII edycji przewidziane są następujące zajęcia*:
*Kadra i program mogą w trakcie roku ulec niewielkim zmianom (np. z przyczyn losowych,
zdrowotnych).
Terminy spotkań podczas XVIII edycji:
I zjazd: 16-17 marca 2024 (stacjonarne)
II zjazd: 6-7 kwietnia 2024 (online)
III zjazd: 20-21 kwietnia 2024 (online)
IV zjazd: 11-12 maja 2024 (online)
V zjazd: 25-26 maja 2024 (online)
VI zjazd: 8-9 czerwca 2024 (stacjonarnie)
VII zjazd: 21-22 września 2023 (online lub stacjonarne)
VIII zjazd: 12-13 października 2023 (online)
IX zjazd: 26-27 października 2023 (online)
X zjazd: 2023 9-10 listopada 2022 (online)
XI zjazd: 2023 23-24 listopada (online)
XII zjazd: 2023 7-8 grudnia (stacjonarne)
XIII zjazd: 25 stycznia 2025 (stacjonarne)
Z racji dobrych doświadczeń zajęć w formie online z poprzednich edycji proponujemy mieszaną formułę zajęć w XVIII edycji:
Program naszych studiów z zakresu digital marketing, Social Media & Content Marketing, jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu (w tym zwłaszcza marketingu internetowego) lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:
Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej czy reklamowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (lektury zaproponowanych książek i opracowań oraz systematycznego utrwalania wiedzy po zajęciach).
Niezależnie od tego, czy zamierzasz:
na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.
Czas trwania:
2 semestry (od III 2024 r. do II 2025 r.)
(pierwszy zjazd 16 - 17 III 2024 r. ostatni zjazd 25 I 2025 r.)
Tryb zgłoszeń:
o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i wpłat na konto
Liczba miejsc:
35
Dodatkowe informacje:
Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, Interia.pl, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress, Marketer+, UXPressia
Rekomendacja kierunku:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Współpraca merytoryczna:
Adrian Gamoń (www.adriangamon.com)
Śledź informacje o kierunku:
na stronie Wydziału Humanistycznego: www.wh.agh.edu.pl/studia/studia-podyplomowe-i-kursy/studia-podyplomowe-social-media-content-marketing/
na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia
na LinkedInie: www.linkedin.com/company/socialmediaagh
Miejsce zgłoszeń:
Rekrutacja na studia jest możliwa po zarejestrowaniu się do systemu IRK
https://irk.usos.agh.edu.pl/pl/offer/WH_PD_2023_2024_Z/programme/WH_SMCM_podyplomowe/
Kontakt:
mailowo: zuchowska@agh.edu.pl
telefonicznie: 600 053 293
mailowo: pwalotek@agh.edu.pl
telefonicznie: 12 617 43 57.
Informacji w sprawie programu studiów udziela Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) –
skontaktuj się z nim:
mailowo: contact@adriangamon.com
telefonicznie: 511 153 666,
na LinkedInie: www.linkedin.com/in/adriangamon
Termin zgłoszeń:
od 08 I 2024 do 16 III 2024 lub do wyczerpania limitu miejsc
Opłaty:
6 000 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 3 000 zł)
Dodatkowe informacje:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godz. dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut).
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów i opracowanie projektu komunikacji marki w mediach cyfrowych. Wymagana jest obecność na zajęciach.
Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Więcej informacji na temat studiów:
Studia uruchamiane są co semestr, informacje na temat rekrutacji oraz samych studiów można znaleźć na Facebooku www.facebook.com/studiasocialmedia oraz na stronie Wydziału
O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom, które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne w systemie IRK).
Dokumenty wymagane do wpisu na studia: